Pages

|The Comrades|

22 August 2011

Mahal!! Tapi Puas Hati

Perhatian: Ini entry basik suda.. Entry peram la katakan. Aku ni kan suka peram pampam.HAHA.

Hari tu temankan kiroro berbuka kat luar. Destinasi yang dah dirancang tak lain tak bukan adalah tempat paberet bila tekak mengidam nak makan seafood. So pergi la topspot seafood sana.

Punya la terkejut bila nampak ramai giler orang choose tempat tue nak berbuka. Aku & kiroro apa lagi cepat-cepat reserve tempat duduk takot takde tempat. Ada lak gitu kan padahal tempat besar. Kali ni kiroro pilih stall lain. So, kami pilih 2 menu jer iaitu…. jeng jeng….

2011-08-14 19.07.41

Ini menu yang kiroro pilih. Ketam makanan paberet dia eventhough lelaki ini alergik dengan bendalah gini. Tapi tamak sampai order 6 ekor crab. Belum pun abis ketam dia makan, tangan pun mula gatal. Fadan muka dia kan…

2011-08-14 19.07.50

Aku pulak order kerang masak kicap.. Paberet aku bhaiii.. Aku sorang yang ngap ni. 2 3 biji jer bagi kiroro makan. Kezekut giler kan. Sedap giler weh.. Rasa macam nak order lagi sambil hisap gitu..

Sebenarnya aku order lagi satu.Aku order sayur campur. Tapi sayur campur macam hampeh jer. Tak sedap..So aku malas la nak snap. Aku snap makanan sedap jer. HAHA

Aku rasa sejam kot kami dua mengenyangkan perut kat sana sampai orang kat meja sebelah pun pelik nampak kami dua lama giler. HAHA. Dah la kiroro laju giler jer makan ketam-ketamnya tue. Aku lak tak sempat. Yer la kena la kontrol sikit makan. HAHA.

Ok dah kenyang, tiba masa nak bayar. Uolls tahu berapa semua?? RM94.00 bhaii.. Mak ai mahal giler. Aku ingat lagi kami makan kat situ gak tapi stall berlainan, rega tak la semahal tue sebab masa tue kami order ikan, ketam, ketang, sayur baru RM50++ jer. Tapi ni 3 jenis jer mak ai mau ke RM100. Belom lagi order ikan. Huh..

Tapi takpe asal puas kan.. Bayaran of coz la sharing- sharing. Aku malas nak biarkan kiroro sorang bayo. Kang makin botak kepala mamat ni. Give and take la konon kan. Baru best nak berbelanja. HEHEHE


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign