Pages

|The Comrades|

09 August 2011

Nickname so swittttt

Sila tarik napas dalam² pastu bukak lobang idong besar². Ada hidu bau harum tak? HAHAHA.Joke jer la

Eh² kamu² ada nickname yang pelik² tak sepanjang uolls ni bernapas. HAHA. Ape². Share ler.. Aku? Erk, Napa pulak aku…Ish.. Malooo nyer nak kasi taw nickname kiter ni..**ee sengal jer buat nada gitu kan** Lempang kan

^^

^^

^^

Nak tahu gak nickname aku ni? Hah meh aku bisik kat telinga ko

^^

^^

^^

“TIBOUK”

Hah. Dapat sebut tak? Ok sebutannya gini. Mulot tue kasi muncong sikit. Kalo tak bunyi tak menjadi. HAHA. Jangan gelak taw. Kalo gelak sekeh kang

Tahu tak sapa bagi gelaran gitu? Nenek aku punya keja la gelaran aku gitu. Tak senonoh jer kan. AKu pun tak tahu maksudnya apa. Tapi sekarang takde la dok aku panggil nama gitu. Sekarang panggil aku senonoh² jer dah.


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign