Pages

|The Comrades|

03 August 2011

OST Hingga Akhir Waktu

Aku tak tahu pun sinetron Kawin Masal dah habis hari tue. Tengok² ada cita baru eh. Hingga Hujung Waktu. Sekali aku tengok ada Marshanda dan Lucky Perdana yang berlakon terus melekat depan TV. LALALA. Mesti best cita ni nanti kan. Tapi jalan cita macam ala² korea. Eh mana aku tahu macam jalan cita Korea padahal tak minat pun nengok cita Korea. Sekati aku jer kan. Yer la aku pernah dengar member aku cakap kebanyakan cita Indonesia kopipes cita korea. Sebanyak mana berita tue betul tak la aku tahu kan

Apa² pun aku tetap nak nengok gak cita ni. Sebenarnya aku nak kongsi lirik OST Hingga Hujung Waktu kat uolls sebenar ni. HAHAHA. Lagu mana? Malas la aku nak upload ngan uolls sini. Uolls download sendiri ek ek.. EJEJE

Hingga Akhir Waktu Poster

Lagu tema sinetron Hingga Akhir Waktu nyanyian Nineball


Ku coba untuk melawan hati
Tapi hampa terasa di sini tanpamu
Bagiku semua sangat berarti lagi
Kuingin kau di sini
Tepiskan sepiku bersamamu
Tak `kan pernah ada yg lain di sisi
Segenap jiwa hanya untukmu
Dan tak `kan mungkin ada yg lain di sisi
Ku ingin kau di sini tepiskan sepiku bersamamu
Bagiku semua sangat berarti
Ku ingin kau di sini
Bagiku semua sangat berarti lagi
Ku ingin kau d isini
Tak `kan pernah ada yang lain di sisi
Segenap jiwa hanya untukmu
Dan tak `kan mungkin ada yg lain disisi
Ku ingin kau di sini tepiskan sepiku bersamamu
Hingga akhir waktu
Hingga akhir waktu
Hingga akhir waktu

notatangan:LAlalala sambil nyanyi sebab dah ada lirik.


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign