Pages

|The Comrades|

03 August 2011

Najwa Latif Si Gadis Youtube

Hari ni setelah agak membuhsan duduk jer kat ofis tak tahu nak wat ape** erk macam la hari² sebelum ni aku bz ngan kerja**, aku dok search la kat youtube lagu yang best². Tetiba aku teringat budak kecik nama Najwa Latif yang pames dengan lagu Cinta Muka Buku sekarang ni.Tettt..terus search and tengok video klip dia..

^^

^^

Wow!! Sora budak ni memang boleh tahan kan. Video Klip pun macam comel² gitu. Siyesly, before ni aku tak pernah nak terjah video klip dia, cuma dengar lagu Cinta Muka Buku dia yang salu berkumandang dalam radio jer. Then, terus berdesup download video klip dia sambil tak henti² bukak.** Waduhh dong!! Sora dia boleh bikin hati cair**. Kalau aku lelaki la..

Bukan aku baru tahu kewujudan Najwa ni, cuma baru sekarang tergerak nak meminati dia.Mula perasan Najwa ni dulu time aku gila search video yang Maddi Jane nyanyikan tue. Time tue video Najwa ada terselit sikit kat tempat Maddi Jane. Ape ntah nama lagu yang Najwa mainkan time tu. Jar of Heart kalau tak silap aku. Maddi Jane pun sora tiptop jak..HEHE. Eh, uolls tahu tak nape dia digelar gadis YOUTUBE?? Sebab dari youtube lah dia boleh jadi pames tip top macam sekarang.

najwalatif

Ok, aku brief sikit kat uolls yang baru nak mengenali adik Najwa ni.** yang baru nak kenal macam aku ni la**. Ini yang aku tahu la k

  • Najwa upload semua cover lagu yang dia nyanyi dan letak di dalam YOUTUBE. Siapa sangka viewers yang view lagu yang dia nyanyi tue sehingga mencecah ratusan ribu orang. Banyak tue bhai.
  • Najwa gitaw, dia upload lagu² dia kat YOUTUBE sebab supaya abahnya senang nak tengok perkembangan Najwa bermain gitar ** betul tak Najwa**
  • Kalau kita tengok semua video lagu yang dia buat, rata² berlatarkan dalam kereta kan. Kalo dalam kereta baru best takde pencemaran bunyi yang menganggu time Najwa nak record.HEHE
  • Sekarang tengah tiptop dengan lagu CINTA MUKA BUKU
  • oh yer, sekarang Najwa dan bernaung di bawah NAR records** correct me if i’m wrongs** hehe
  • Ce teka umor Najwa brpa? Baru 16 tahun tue dan hari tue perolehi keputusan PMR 7A 1B. Terror nyanyi, terror gak dalam pelajaran kan

Ok la setakat tue jer serba sedikit pasal adik Najwa kita ni..Nak continue dengar lagu dia la…Adoi… jatuh cinta lak.

Oamigod… kiut gilerrrrrnajwalatifduduk

Oh yer, g la terjah blog Najwa ni.. Awesome gitu lor. Diharap adik najwa ni pandai bahagikan pelajaran and bidang nyanyian k.**erk, macam la adik najwa ni nak singgah blog aku**. Larikkkkk

p/s Gambar ni aku cedok dari blog Najwa.HEHE

notatangan:Aku ngan encik kiroro bukan cinta muka buku taw. Sebabnyer kiroro takde muka buku.Tak lama lagi aku lak yang takde muka buku. omaigoddddd


Terima Kasih

1 comment:

saya_arief said...

best lagu dye..
den selalu repeat ratusan kali.
ekspecialy yang cinta muka buku.
hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign