Pages

|The Comrades|

19 August 2011

Rise of the Planet of the Apes. Berapa banyak OF laaa

Sapa dah tengok citer ni? Cepat korek hidong. HAHA. Aku? Aku dah lama nengok, before kuar panggung dah. Opsss tershasul. Hari tue time jenjalan ngan kiroro singgah jap kat cineplex, then kiroro bisik kat telinga mengidam nak nengok cita babun ni. Aku? Not my taste.. Sebab? Sebab aku dah tengok awal even kualiti tak berapa nak bagus. So terpaksa jer la cancel. Bagi dia nengok lam laptop jer nanti.


Apa aku nak komen kat cita ni?

^^

^^

^^

Pergh, time nengok trailer jer aku dah fall in lurve gitu² dah inikan pula bila dah nengok sampai abis. Memang terbaek la. Kalau nak bandingkan cita robot, aku lebih prefer pilih cita jenis cam gini. Babun la aku maksudkan tue.. Alaa.


Uolls nampak tak ketomeyan babun kat atas ni. Nama dia CHESTER. Eeei.. Bijak giler bhai..Sebab maybe dah ikut genetik mak dia kot. Tuannya dah suntik virus BIJAK kat dalam ibunya. Tue yang Chester ngekot sama..


Time ni Chester and the gang mengamok. Kira macam protes mintak dilepaskan la. Yer la kan time ni chester dah kasi virus yang nyuruh bijak tue semua kat geng dia. So apa lagi. Serang laaa
Haiwan pun ada perasaan kan. Time ni dia lepas mengamok bila dia nampakada seorang lelaki marahkan tuannya..

Ni part sedih bila Chester nak kembali ke tempat asal. Kalau uolls nengok mesti meleleh aekmata

Aku bagi 5/5 star untuk muvie ni. Best giler. Macam nak ulang patpulohpat kali jer nengok.Over nauuuu


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign