Pages

|The Comrades|

18 August 2011

Peminat Kipas Mati Angry Bird!!

Pergh, puas giler aku memborong aksesori angry bird hari tue.Mana idoknyer dari bulan lepas dah aku meraung mencari barang² yang super duper kiut angry bird. Sampai je hari tue time jenjalan ngan kiroro, terus macam budak kecik berlari menuju tempat jual angry bird ni. Penghujungnya ni yang berjaya aku sambar

^^

^^

^^

angry bird

Hah camner? Kelas tak? HAHAHA. Yang paling tak boleh blah tang set alat² tulis tue. Macam kanak² ribena bak kata kiroro bila nampak aku beli yang tuh. Yer la aku nak wat koleksi kat ofis aku. Biar ofismate aku kata aku kanak² ribena, yang penting aku PUAS HATI. HAHAHA.

Mug tue pulak aku beli kat kedai lain sebab kat situ kehabisan  stock. Dah la tengah aku dok bizi pilih semua ni, paling tak boleh blah budak² semua melekat meraung² mintak kat bapak dorang nak beli angry bird jugak. Aku buat muka sposen macam la aku beli kat anak² aku konon, padahal malu dorang nampak aku beli barang gini. Kalau macam pillow dibeli tak la dorang kisahkan, ni tak set alat tulis siap ada blink². HAHA.

DSC00330

Kiroro ada gak suggest nak belikan bantal angry bird, tapi aku malas dah nak bantal² ni. Penuh dah katil aku ngan bantal je. Bantal spoengebob yang dia belikan dulu pun dah cukup penuh atas katil. So angry bird pillow takde dalam list aku. Sekarang aku ngah nunggu selipar angry bird dah. Ari tue aku tanya belom sampai lagi.

Pergh memang puas hati la cuci mata pilih angry bird ni. Lupak lak aku nak snap. T-shirt ada, beg sandang pun ada. Ibarat macam² ado la. Cuma selipar jer takdo.HAHA

Aku siap upgrade lagi game angry bird aku dalam xperia aku. HAHAHA. Memang fanatik kan ngan angry bird ni. Kiroro siap tanya apa spesialnya angry bird ni padahal kartun dia tak la sekiut spongebob. Huh, berani dia kata gitu kan..

p/s Aku tak sabo nak tunggu angry bird difilemkan lagi. HAHAHA. Mesti bertambah cute kan dorang kamceng ngan ngot². HAHAHA


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign