Pages

|The Comrades|

14 September 2011

Sesi diet tak menjadi part 1

Erks.. banyak cantik part 1 kan. Padahal dah berpart- part dah cuma malas nak kepo- kepo sini. Takot ada yang termuntah lak. HAHA.. Kalo tajuk entry gitu maka uolls bersediala untok muntah darah sebab nampak kerakusan aku makan.

Orait… Hari tue dinner kat r****e seafood(konon la seafood). Sekali aku nak order…

Aku: Crab ada?

Waiter: Sorry, takde.

Aku: Hmm. Kerang?

Waiter: Juga takde..

Aku.. !#@(#)#(#)#)#. HAh aku dah mula mencarut dalam hati

Apa kelas. Nama jer seafood kan, tapi yang UTAMA takde. Dah la makanan paberet aku. Terus hilang selera makan. Last- last member yang lain order yang ni hah.. So aku ikut jer la

P9061718

Jangan ingat aku semua punya minuman ni. Aku order carrot + susu jer.

P9061729

Sotong goreng tepong. Rasa? Hmm.. not bad la..sebab? sebab aku tak minat sangat sotong. AKu minat kerang la

P9061731

Yang ni ikan pe ntah member aku order.. Sambal masam giler..

umai

Hah. Mesti uolls tak tahu ni kan.. Ni UMAI. dak semenanjung mesti tak tahu kan. Ni la sushi weolls. HAHA. ikan mentah yang dibuat jadi gini. Sedap giler weh.. Rugi uolls tak merasa. Sorgaaaaa

Orait.. dah kenyang dah.. ZzzZzz


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign