Pages

|The Comrades|

06 October 2011

Bila lagi Bil Broadband aku mau sampai?

Hampagas tol la si kaler biru ni kan. Eh2 tau ke idok apa si biru yang aku maksudkan.Sapa lagi CELCOM la. Aku dok bising sorang diri bila dah berapa bulan tunggu bil broadband celcom aku tak kunjung tiba. Panas gak hati kan. Yer  la kita pengguna mesti la kewajiban nak membayo. Satu masalah bila bil tak kunjung tiba. Macam mana kita nak bayar bila bil takde. Akibatnya aku bayo buta jer la dalam beberapa bulan ni. Bayo sukati aku jer asal bebayo. Yer la kalo idok alamatnya slow giler la line berukband aku bila nak tunggu bil kan.

Aku penah gak tanye celcom operator pasal masalah ni and dorang gitaw tunggu bulan depan camner ada ke idok bil sampai, dorang akan uruskan. Masalahnya sekarang dah bulan depan cik abang oi (aku kol bulan lepas la). So sekarang aku tengah macam nak bertelur pulak menunggu bil tue. Hampagas. Camner?

celcom broadband

Ni yang membuat aku macam nak pasang streamyx plak. Tapi masalahnya boleh ke aku bawa ke hulu ke hilir stimix tue nanti, almaklumla aku ni CAN’T LIVE WITHOUT INTERNET. Hah cam gitu.

Wahai abang operator celcom, boleh tak uolls amik perhatian masalah yang aku hadapi sekarang ni. Kang aku tak bayar satu hal plak. Yer la kalo tak bayo memang sah surat naik makhamah datang kan. Tak gitu? Before ni bukan tak pernah melanggan broadband, tapi akibat hal camgini la aku CUT OFF jer yang lama, then bila rasa can’t breath jer without internet, gatal pulak nak sambung balik. Berapa bulan ntah dah aku dok bayar buta cam gitu jer.. Alahai,

p/s Aku sekadar bersuara dan mengeluarkan pendapat sebagai seorang pelanggan. Tak salah kan..


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign