Pages

|The Comrades|

06 October 2011

Iphone5 yang ditunggu, ternyata Iphone4s yang keluar, begitu juga Steve Job

Rasanya belum terlambat lagi aku nak celoteh kehebohan pasal Iphone terbaru yang baru dilancarkan Apple semalam kalo tak silap aku. Pergh, ramalan awal uolls semua meleset bila meramal Iphone5 akan keluar. Sekali tengok Iphone4s yang keluar. HEHE. Tapi takpe kan ada gak yang terbaru. Tapi kalo sekali tengok tak banyak berubah pun. Yang paling ketara aku nampak Iphone4s mempunyai 8MP kamera berbanding Iphone4 kan. HAHA tue jer la aku nampak. Aku ni kan butak cikit.

iphone4s

Apa2 pun peluang aku nak pegang Iphone jadi hak milik aku masih belum tercapai. IPAD pun belum tercapai inikan pulak Iphone. HAHA. Dalam masa uolls bergembira dengan pelancaran Iphone4s ni, terus berdesup macam kena kejutan eletrik bila dengar pagi ni co-founder Apple, Steve Jobs meninggal dunia kan. Macam dah planning jer. Yer la semalam baru jer pelancaran Iphone4s kan. Bak kata member aku nasib baik dia sempat join venture pelancaran tue. Ok la tue kira dia telah gembira sebelum pergi selamanya kan.

Apa2 pun May He Rest In Peace la kan, RIP, Steve Job. Mesti dunia akan merasa kehilangan besar dalam dunia perniagaan lebih2 lagi.

63771372


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign