Pages

|The Comrades|

21 November 2011

Paberet aku rambutan ni

Ehem, ingat manusia jer ker ada paberet2. Aku pun pandai la. Hah gitu la ayat yang Raya bisikkan aku semalam. Cuba tengok ni. SUper cute weh dia makan rambutan. Aku letak kat tapak tangan geli jer dia jilat2

2011-11-20 13.53.21

Raya ni memang photogenix ckit. Pantang nampak orang nak amek gambar, mesti akan posed baik punyaa.

Sebenarnya entry ni campuran kot sebab saja nak join GA kak yan. Mana taw dapat macaron free. Dah tajuk entry bebas, maka aku pun menyelit la kat entry pets aku ni.

Hah ni la rupa macaron yang kak yan nak lanting2 kan tue. Hope aku dapat la kan.dapat gak merasa macaron buatan cikmin

“Inilah masanya untuk merasai makanan paling sedap dari negara Perancis, makanan yang menjadi fenomena sejak akhir-akhir ini di Malaysia, iaitu Macaron, Yanmieonline.com dengan berbesar hati ingin memberikan kepada 5 orang pemenang bertuah untuk merasai keenakan Macaron tersebut, tunggu apa lagi?, sertainya sekarang, secara tidak langsung membantu beliau untuk untuk mendapatkan gadget idamannya!!!!”



Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign