Pages

|The Comrades|

17 November 2011

ALahai Modem semua nak mintak baru

woah tajuk bukan main lagi bhai, macam la aku ni retis kan. HAHA. Lama giler tak hupdatekan. Aku baru jer format laptop aku ni. Dan dengan tak tahan nafsu nak mengonlinekan diri aku terpaksa beli modem broadband baru. Yer la modem klasik aku memang tak dapat detected kat laptop aku. Last2 aku terpaksa korbankn duit simpanan aku. Dah la elaun belom kuar gak time tue sampaila ke hari ni.Giler jahil dorang kan. Nasib la aku ni kaki saving.HAHA

2011-11-17 08.40.41

Ni la rupa modem klasik aku. Hebat tak. HAHAHA

Check2 gak ngan modem baru, tak dapat gak detect device aku tuh. Aku try kat laptop member aku ok jer. Ni mesti ada yang ganjil kat laptop aku. So aku bawa jer g kedai suruh dia nengok. Mula dia gtaw network setting lari. So aku aaaaa jer la. Dah kita ni buta IT kan. Dia try tak dapat gak, last2 dia cakap ada virus terpaksa format balek. So aku iya kan jer la asalkan dapat aku online semula kan. Melayang RM50 aku format, beli modem dah RM100. Perghh. takpe asalkan dapat online kan.

2011-11-17 08.40.49

Ni modem baru aku beli.DNA bhai. Lagi hebat kan

Aku ni kalo tak dapat online memang macam tak bernyawa jer. Nasib ada smartphone..Tak rugi gak aku beli modem baru sebab modem klasik memang dah tak boleh pakai dah. Yer la dari tahun 2007 dah aku beli, berapa lama dah berkhidmat kat aku kan. Time tue aku beli dalam lingkungan RM400++, hah mahal giler kan..

So sekarang aku boleh online macam besa dah.Syorggaaaaaa


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign