Pages

|The Comrades|

08 November 2011

My Hero and Heroin

Aktiviti hujung minggu aku memang tak de keja lain. Hah ni jer pengubat rindu pengarang jantung aku kat encik kiroro. Eh camner pulak boleh keluar nama mamat tue. HHAHAHA

^^

 

^^

 

^^

2011-11-05 10.54.11

Ni aku baru habis mandikan chubby ngan melody. Yang hitam legam chubby (jantan). Sekarang bukan main dorang dok bercinta. Sampai aku pun muak dah nengok. Mula- mula dulu melody jer yang salu usha si chubby. Tapi sekarang si Melody dah jual mahal pulak.

 

2011-11-05 10.54.35

Ni lagi bawah umur si elang ngan raya. HEHEHE. Coklat tue elang memang bukan main degil bila part mandi. Awal- awal dah lari. Eh bukan aku dah citer last entry ke yang elang memang perangai gitu. HAHAH


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign