Pages

|The Comrades|

06 December 2011

I Lebiu Hafiz AF7.Gilooo fanatik punya peminat

Oh Hafiz kau tatop kuminati. HAAH. wah statement bukan main owh. Kang kecut perut gf Hafiz AF7 tue.. Semalam aku jadi protokol satu event sempena kedatangan Ketua Menteri kesayangan weolls sempena penyerahan tangki air ke seluruh negeri sarawak, Pehin Sri Taib Mahmud. At the same time dorang invite Hafiz AF7 dan Datuk M. Daud Kilau jadi artis jemputan.*ops betul ke ejaan Datuk aku tulis tue*

 

Aku apa lagi mengambil kesempatan yang diberi la dengan meet sendiri artis paberet aku ni. Tapi after habis tugas2 negara aku la ni kan. HAHA. Yer la 1st time Hafiz datang dulu pun aku sempat nengok bontot dia jer, tak menyempat dia dah balek sebab aku time tue pun ada tugas tempat lain. SO semalam aku tak nak lepaskan peluang dah. So ini hasilnya. Gembira omakkk oiiii..

 

2011-12-05 12.26.44

Yang ni memang Hafiz berdiri betul2 depan aku. Tat y tangan gegar time nak snap. Hafiz sporting habis bila peminat nak bergambo ngan dia. Aku jer yang malu nak bergambar berdua. Banyak orang nengok ko.Huhu. Rugi time ni nak pegang rambut Hafiz. HAHA

Gambar (2)

Gambar (6)

Bergelek ngan raja gelek Malaysia M. Daud Kilau. Pergh terbaek gelek dia bhai. Baju kaler kuning ni persalinan ke berapa ntah. Banyak giler sekali baju dia pakai

Gambar (17)

Part ni besh bila Hafiz buat pinggang ala2 nak patah kot. Yer la ke kiri ke kanan memang sporting giler dia ni.

 

Gambar (18)

Ni lagu last dia nyanyi, of coz la Awan Nano, sempat lagi promot sokong dia time Muzik- Muzik nanti. All the best Hafiz. Weolls sokong U!!

**Kamek Sayang Kitak Hafiz Oiiii!!. Woah over omakkkk..


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign