Pages

|The Comrades|

29 December 2011

Ombak Rindu bersama incik kiroro

Alkisah memang pusing 2 3 pawagam gara- gara mengidam nak tengok ombak rindu ni. Kebetulan gak 25hb memang hujan tak berenti dari pagi sampai ke malam sampai ke pagi balek..ehs pagi 26hb la. Gigih gak kiroro menjadi peneman setia. Kalo tak #sentaphatimaknak.

Pergi yang ni full, pergi yang ni pulak hari tue tak ditayangkan, pergi yang ni panggung wayang macam tempat pelacur jer, pergi yang ni tandas macam haremmm.. Last2 jumpa la yang terbahekkk. Terbahek la sangat tapi kira ok la cikit daripada kempunan kan?

Datang2 memang ngam2 bak kata osbon #ehadakeosbonkatagitu. 10 min lagi nak start, apa lagi berdesup pilih seat. Mak aii penuh jugak, ok la amik seat belah kiri tapi area tengah2. Cun la tue, kalo duduk depan kang ada yang sakit tengkuk

Ok aku review la sikit pasal ombak rindu ni. Kalau aku tengok ok la sikit tapi banyak scene yang tak boleh dilihat budak2 la kan. Dah la time aku tengok budak2 bukan main ramai lagi dibawak pegi tengok ita tue. Mak ai budak kecik blm pandai jalan pun dibawak sekali. #takbolehyermakcik2. Kang budak2 terpengaruh scene under 18.Ok aku suka part lisa surihani marah2 aaron aziz time nak putus ngan lisa tue, sweet tengok bibir lisa.ohsem giler kan. Nengok2 kiroro sebelah aku duk teresak2 kaver nitis air mata time part maya karin kena halau mak aaron. Tapi tetap tak ngaku kuar aekmata. Dasar lelaki kan. Bukan main lagi perli cita melayu takde kelas, tapi sendiri tocing2. Makcik belakang kami 2 lagi dahsyat bila dok kuar hingus bab2 sedih. Hahaha

Ok la kiranya abis dah part aku review kan. Haha. Aku bagi 10 bintang boleh?????..Ok lepas ni aku nak cari balek nivel ombak rindu la, nak baca balik, tapi nak beli yang kaver depan macam filem punyer, baru feeling lebih.kiroro, jummmm tolong carikan

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign