Pages

|The Comrades|

29 December 2011

Goodbye 2011, welcome 2012

Walaupun 2 hari lagi 2011 akan melabuhkan tirainya, aku nak buat imbasan sikit pasal 2011 kat diri aku ni. Ecewah #imbasanlasangatmak. Last tirai 2011 ni aku sudah mencapai wishlist yang aku idam2 kan sepanjang 2011. Finally penghujung 2011 baru dapat direalisasikan walaupun disponser oleh my cool daddy and ditambah sedikit duit poketku. Habis carik poket mak oiii.

Uolls sendiri tahukan wishlist yang aku gila2 kan selama ini adalah bendalah ni. Hah cepat scroll g bawah cepat2...

^^



^^


^^


^^




















Amacam?.sapa jeles tengok, ker uolls dah ada semua, aku jer yang baru ada. Hehehe. Hepi giler sekarang bhai, boleh la bawa ke mana2 sambil eksyen2 hupdate blog n main fb. Haha. Aku donlot banyak game taw, siap game tembak2 jer bhai #kelaskomak ..

Kiranya tahun 2012 ni nanti nak buat wishlist baru la




Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign