Pages

|The Comrades|

13 January 2012

Alahai ko mee kolok goreng

Alkisahnya tadi kan keluar awal, yer la jumaat kan.. Aku pergi la tapau mee kolok goreng. Punya lama giller aku tunggu. Maybe dalam setengah jam kot aku tunggu. Lama jugak orang masak mee kolok owh..

Tanpa sengaja, aku terdengar pekerja situ salah bagi kat kastemer lain mee kolok aku, padahal kastemer tu order laksa. Aku memang dah nampak order aku dah siap, aku heran la apesal la mamat tue tak bagi kat aku padahal kastemer yang sorang lagi last dari aku order tup tup dia dapat dulu.

Sabar jer la aku tunggu dorang goreng balek, rasa nak blah terus pun ada, tapi sabar jer la kan. Duduk lama gilos kat situ badan aku pun bau dapur je dah..terpaksa sembur dior balek.auwww...

Tue jer la, hari ni aku nak masukkan arnab betina masuk dalam sangkar si jantan... Kit kawankan lagi...eh betol ke bahasa gitu..

Maaf yer takde gambooo mee kolok...non sodappp


- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign