Pages

|The Comrades|

15 April 2012

Penuh makna

Woah lega bila minggu ni dah berakhir dengan leganya walaupun minggu ni damnly bz terkial2 terkejar masa. Tapi best jugak sebab masa dipenuhi dengan penuh makna gitu lor. I loikeee..

Aku nak refresh balik aktiviti yang aku buat minggu ni bhaiii.. Isnin sampai jumaat macam besa la kan 8am until 5pm kat ofis, cuma bedanya minggu ni kat ofis berlari sana sini menyiapkan kerja yang perlu ASAP. After 5pm, ada netball training.



Pengalaman yang best bila dah lama tak bersukan. 1st day memang macam kena siat jer badan, dan paling best bila aku dapat main pegang posisi C. Best la jugak walaupun masih perlu kuatkan stamina bhai.. Berkat aku bersukan pulak demam alu terus keBah bhai.. Semangat gitu.

Sabtu lepas aku ada exam untuk gred41 di JKR. Pergh, dugaan lagi. 2 min nak mula exam, aku still mencari dimana tempat exam. Kalau lambat dari 2 min memang alamatnya aku tak dapat la duduk exam tue. Nasib still menyebelahi kan. Harap dengan segala dugaan tue membawa hasil yang lumayan untuk aku. Amin..

Ahad takde wat ape2 sebab ni jer masa untuk rest sepanjang hari kan. Tak tahan nengok laki kesAyanganku kekotoran, so petang tadi sempat gak mencuci dia.huhu.

Ok, tue jer aku nak continue tengok pilih kasih dan esok dah start keja. Keja banyak menunggu dengan talking point YB yang perlu disiapkan dalam minggu ni. Stress makkkk bhai...

Tetiba jer gambl takde kaitan dengan entry kan


- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign