Pages

|The Comrades|

01 May 2012

Back to normal


Ok, sekarang semua dah lepas. Erm, maksud aku bulan april yang tersangat la busy sudah lepas terutama pesta kaul mukah pun dah melabuhkan tirainya. Pulak2 hari ni cuti kan sempena hari pekerja, sangat best bila dapat tidur dengan puas.

Kaul kali ni walaupun aku banyak menghabiskan masa dengan bertugas tapi tiap masaku sangat bermakna bila incik kiroro sudi menjadi penemanku walaupun aku jer yang berlari sana sini meninggalkan dia keseorangan. Kasihan dia kan.



Eh lupa nak gitaw,incik kiroro pergi menemui aku di mukah sini selepas berbulan2 tak berjumpa. Sangat syiok walaupun 3 hari jer. Ok la tue kan daripada takde langsung. Hmm, paling best dia sudi nak berjumpa family aku.

Kali ni jugak aku mendapat tempat ketiga sempena pertandingan menulis esei pesta kaul. Not bad la kan. Kalau tahun lepas aku johan tapi kali ni dapat tempat ketiga jer. Takpe, at least ada daripada takde langsung kan..

Banyak giler aku nak taip sini tapi jemari ku ni macam dah malas pulak, tambahan mata pun kuyu kembali. Penat badan sebab pagi tadi ada training netball untuk tournament 2 minggu lagi..doakan team kami menang yer.


Eh, aku nak share gambar aku main tibou a.k.a buaian gergasi di tapakmpesta kaul hari tu. ni la 1st time aku main sejak aku berumur 25 tahun ni. Kasihan aku kan. Hahaha


Bagi yang tak tahu apa itu tibou. Nah baca sini


- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign