Pages

|The Comrades|

08 May 2012

Netball dah pulak

Sejak habis jer event pesta kaul hari tue, tiap petang aku ikut training netball. Mesti uolls heran bin ajaib jer kan bila aku training2 ni. Sensitip mak. Hahah.

Ok, sila siyes ok. Ni perkara benar. Aku join team ofis aku untuk tournament sempena hari polis hari tue a.k.a nak rebut piala polis la konon. Then tournament tue akan berlangsung sabtu ni. Mak ai nabes nyahhh..

Aku pulak amek posisi antara GA atau C. Kedua2 posisi tue memang memerlukan stamina yang kuat kan. Dan aku ni dah la jenis yang malas maok bersukan ditambah lagi lemak terlampau banyak menternak kebelakangan ni. Mampus la mak nak berlari sana sini.

Semalam friendly match ngan group yang memang expert dalam netball. Nasib baik boleh pecahkan telur. Hahaha. At least ada improvement kan. Nak2 pulak group kami ni memang tak berapa nak expert. Tapi takpe tibai jer kan yang penting enjoyyyyyy...




Harap la kaki aku ni baik before tournament sabtu ni.. Terperiot sikit semalam. Nasib tak teruk sangat.. Dan dan dan yang paling penting korang mesti dengar adalah

^^

^^

^^

^^

^^

aku sudah mula meminati sukan netball ni. Awas sila jangan ketawa okie!! Yer la dulu time kat sekolah aku paling pantang join sukan ni. Yer la pandangan mata aku dulu sukan ini adalah sangat boring sebab sukan ni tak boleh lari2 bawa bola macam basketball gitu lor.. Hahaha sangat senteng kan ada pemikiran gitu. Dan sekarang baru aku tahu sukan ni besttttt giler. Paling best bila time kita shoot tue masuk... Yehaaaaa..



- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign