Pages

|The Comrades|

14 May 2012

Habis sudah

Apa yang habis? Title macam apa jer kan. Netball tournament dah habis weekend lepas dah. Mesti uolls tak sabar nak tahu team aku menang ke idok kan. Hahaha. Tak menang la bhai. Tapi main memang enjoy giler. Paling penting aku makin mencintai sukan bola jaring sudah. Hah, killer giler jawapan gitu kan.



Ini lah team aku. Spot la mana aku sana. Baju ni kami guna untuk 1st game..ceria2 jer kan. Well...ayat nak sedapkan hati jer kan





Yang ni pulak belah petang, time ni ready tunggu our turn nak main. 1st main memang nervous giler bhai, tapi bila dah masuk padang pertempuran rasa macam training besa jer. Naaa, camgini la orang yang tak pernah ikut apa2 tournament. Tapi best ape kan. Best gilerrrr..ko ado ? Hahaha

Sekarang segala badan, kaki semua sakit. Yer la uolls kan tahu aku ni memang pemalas giler nak bersukan. Hah amek ko sekali kena ikut tournament gini, dah la lawan memang lasak2 giler. Saboorrrr jer la.


- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign