Pages

|The Comrades|

20 June 2012

Kiroro oh kiroro

Kesian kiroro. Abis semua wallet and hengphong dia hilang dek kerana kecuaian sendiri. Alkisahnya gini, weekend lepas kiroro n family lunch kat sebuah kedai. Ntah camner la dia boleh tak perasan yang diam tinggalkan barang dia atas kerusi jer.

No wonder la kan. Sampai rumah baru perasan yang semua tue takde. Go back to kedai, tanyer kat orang kedai, tak nampak. Hah bagus sangat la kan. Kalau nampak pun mesti dorang nak amek kan. Paling sayang henpong tue tak sampai setahun lagi dia pakai. Tambah2 hendpon yang sama2 kami dua beli last time.kesian sekali lagi.

Tapi dalam kesian tue, aku sempat panaskan telinga dia. Yer la dah dok berkali-kali pesan jangan tinggalkan barang gitu atas meja jer. Alih-alih omongan aku ni macam angin jer. Hah rasakan dah terkena. Selalunya dia tinggalkan barang tue atas meja, empunya diri pergi bayar or g toilet, aku ni yang jadi tukang kutip atas meja. Kalau time aku ado ok la jugak kan ada org nak tengokkan, ni sekarang aku takde.. Hah gitu la jadinya.

Akibatnya, tepaksa la buat report polis, buat ic, lesen, kad atm baru. Oh kesian sekali lagi. Hahaha.

To my kiroro, lain kali kalau orang nasihat, dengar jugak ek, jangan dengar cakap diri sendiri jer. Ecewah. Yang lain pun sama, jadikan iktibar. Ker korang lebih berhati-hati dari kiroro ni kan. Kiroro ni memang cuai bhai. Erks, takpe nanti aku berus dia lagi. Daaa...

- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign