Pages

|The Comrades|

23 June 2012

Sangat limited jer rasa

Panas sungguh hari ni kan. Sampaikan double triple aku bukak kipas tapi masih gak panas. Nak tido pun tak selesa jer. Phewwww... Ngaku jer kaki tido kan. Hujun minggu lah bhai.

Ok , tujuan sebenar entry ni ditaip sajer jer nak ngadu ngan uolls. Kalaau uolls perasan before ni entry2 aku ni kebanyakkan ada words " sent from my ipad" hah gitu la sikit bunyi nya kan. Aku taip entry guna ipad jer. Tapi taip entry guna ipad macam limited jer rasa nak menaip ka. Macam tak kuar jer idea nak taip. Hahaha blah la gitaw idea tak kuar. Alasan sungguh minah ni kan. Hahaha.

Ape2 pun menaip guna laptop lebih best lagi dari ipad. Tapi aku kan sekarang 24 jam bersama ipad, laptop pun bersawang. Hahaha..#jelesletew.

Hmmm, kebelakangan ni mood ke laut sikit nak berbelog, tak macam dulu, member pun tak kontek each other dah, income pun tak beriban macam dulu. Yer la dulu kan blogger tegar gitew. Sekarang jer tak tegar sangat, yerla penyakit malas aku datang kembali la tue kan. Takpe, asalkn minat aku tak tenggelam teruskan.

Ohyer, satu lagi aku nak mengadu kat uolls, menaip guna ipad ni selalu jer spelling error and jarak antara word pun tersengajanrapat. Hahaha da pulak tersengaja rapat kan. Kikiki..macam nak kena lempang.


#oknaklayancitekatunjap.

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign