Pages

|The Comrades|

25 June 2012

So tireddddd

Huh, sangat tired hari ni. Cer bayangkan berdiri dari kul 10 pagi until jam 3 petang. Hah ni semua gara2 function anugerah perkhidmatan pingat setia la ni. Erks, macam nak propa jer aku kan. Walaupun penat, tapi aku happy bekerja ngan dorang. Seriously sangat best. Banyak2 function yang penah aku join, function ni yang paling best.

Knape best? Yer la even berdiri berjam2 kan, tapi kerjasama semua pihak untuk bagi majlis tue smooth akan membuatkan kita rasa hepi and bangga kerana menolong menjayakan majlis tersebut ditambah lagi urus setia yang sama2 memahami. Banyak benda baru yang aku pelajari dari majlis sebegini. Yer la majlis yang dihadiri oleh kebanyakkan orang kenamaan lebih2 lagi dihadiri ketua menteri kan. Mesti la ayu bersopan gitu lor. Hahaha.

Once again, seriously sangat best bekerja dengan jabatan ketua menteri. Opsss tersebut pulak. Takpew, takde kutuk2 kan. Gambar mana? Alaaa, ipad aku tinggalkan dalam kereta jer. Malas nak bawa bertugas sekali. Yer la uolls sendiri tahu kan, kalau aku dah bawak handbag, memang macam2 aku nak sumbat dalam sampaikan sebelah bahu aku senget sebelah. Hahaha sampai gitew sekali kan.

Aku bawa henpong jer. So senang bawa ke mana2. Nanti la au upload gambar2 aku k #kaloakurajinlakan. Kat henpong kawan aku banyak la gambar aku. Haha.

#berapkalihahahahada...


- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign