Pages

|The Comrades|

29 June 2012

Hari jumaat kan


Ok sekarang buat live update depan tv memandangkan aku jumaat ni duduk dediam jer kat office eventhough jumaat kan masanya panjang. So tadi 2nd boss dah sponsor our staf makan nasi berani. Eh salah nasi beriani la. So sekarang masih kekenyangan gitu.

Cer bayangkan pukul 10 dah makan berat. Mana tak mata macam stim gitu. Hahaha. Tunggu masa pukul 2 so lepak depan tv. Pelik gak aku staf lelaki muslim ni tak balik.. Dia tak semayang jumaat ker? Erks, keyponyer aku. Lantak dia la kan. Ish2, sambil geleng kepala.

Oh year sebenarnya banyak idea nak tulis ni tapi aku tak ingat dah. Yer la kadang2 time mandi, tetiba idea datang sambil berfikir sesorang macam gini. " hmm ni nanti aku nak kasitaw dalam blog la, later on i nak taip". Tapi ntah camaner datang pulak mood malas nak menaip, terus hilang macam gitu jer la idea nak tulis. Hah camgitu la alkisahnya bila penyakit malas datangkan.

Aku ni masih kebingungan ni nak cari tarikh sesuwei untuk bercuti.. Yer la nanti expired jer cuti aku tue. Kiroro plan before posa jer apply cuti, hah nanti boleh berjumper jumper. Lama giler tak jumpa mat boyot ni even baru april hari tue dia datang rumah aku jumpa aku. Macam berabad jer kan. Orang long distance tahu camner perasaan ni. Sabo jer la bhai

- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign