Pages

|The Comrades|

14 July 2012

Hujung minggu punya story

Aku kalau hujung minggu mood nak berbelog memang ke laut. Yer la orang kata hujung minggu ni la untuk beristirehatkan. Beristrehat la sangat kan. Hetchu!!

Sekejap jer waktu berjalan bila weekend. Geram maknokkk. Yer la kalau dapat nak rehat sepuas2 nya patpolohlapanjam tanpa henti berganda-ganda. Hah camner tu.



Isi masa waktu malam sementara minggu ni kiroro ada kelas malam minggu ni untuk last semester dia, so no texting la sama mamat tue kan. Jadi nak buang boring, aku ngan anak buah aku dok kira duit syiling ni. Banyak rupanya dah syiling aku. Aku ,ira ada la dalam RM128...




Itulah berkat kita menabung. Time kita perlukan duit tue, boleh la pakaikan. Best kan. Aku dari dulu dah minat kumpul duit syiling. Ehem macam nak up diri sendiri jer kan. Sekeh kang. Yerla kalau terdesak, p jer bank tukar syiling tu semua.


- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign