Pages

|The Comrades|

25 July 2012

Lagu ariel peterpan dah berkumandang balik dalam radio

Nampak sangat la dorang ni tak ikhlas nak putarkan lagu kan. Yer la baru beberapa hari jer ariel dibebaskan dari penjara, sekarang ni lagu-lagu yang pernah dinyanyikan ariel dulu melatop-latop dabom dalam corong radio. Kenapa tidak dulu time ariel dalam penjara kan?



Aku ni peminat tegar peterpan suatu ketika dulu. Yer la time masih zaman kaset-kaset tu. sanggup beli kaset dorang taw. Lagu dorang semua sedap. Yer la dah vokalis dia ariel kan. Kikikiki. Maybe dorang berfikir jika orang yang masuk penjara tu tak pames la kan (maksud aku retis la) sebab tu lagu dorang buang tepi dulu. Eh apa yang aku melalut cakap ni aku pun tak paham da. Hahaha

Aku dengar dulu ariel pernah tulis satu lagu time dia dalam penjara, ape ntah nama lagu dia. Lirik pun sedap jew. Lepas ni mesti peterpan popular balik kan. I loikeeeee



- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign