Pages

|The Comrades|

28 November 2012

Bersawang kan

Morning uolls, erk bersawang giler kan teratak aku ni. Macam takde tuan jer. Bukan aper, takde idea nak tulis. Ni pun main belasah jer. Hahaha. Ada plak gitu kan. Takpe asalkan ada dari non ado kan.

Sekarang entry ni ditulis time boring-boring tunggu habis konvokesyen adik saya kat uitm shah alam. Hah sambil tu mari kite menghapdate blog yang dah bersawang lelabah.

Melihat konvokesyen gini, terkenang 2 tahun lepas hari istimewa aku yang tepat pada tarikh baekkkk punya 101010. Cantik kan date tu.Hah time tu la secara rasminya aku bergraduat.


Sekali lagi bila nengok suasana gini, terubat rindu 2 tahun lepas kan. Hanya kita yang dah punya pengalaman tu jer yang tahu bagaimana perasaan seronok tu bila jumpa kengkawan yang dah lama tak jumpa, bila dah berjaya bergraduat dan banyak lagi.



Gambar aku amik sekejap tadi. Memasing busy ator jubah la, mortar la. memasing punya karenah sendiri.

- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign