Pages

|The Comrades|

29 November 2012

Anugerah Carta Borneo Era 2012

ACBE 2012 is around the corner. Tak sabar rasanya nak tengok artis kesayangan perform and meet dorang. Eh, ape? Uolls tak tahu lagi ke apa ACBE ni? Meh aku citer.

Xpax akan mengegarkan muzik borneo dengan penganjuran ACBE. Paling bestnyer pelbagai anugerah akan dianugerahkan kepada artis yang menang dengan pelbagai kategori yang akan diadakan pada malam tersebut. Paling best bila artis dari Sarawak sendiri yang akan perform dan ditambah pulak dengan kehadiran artis seperti Klangit, Sharifah Zarina, Ir Radzi, RDZ, POLAR, Noenaki dan yang paling aku tak sabar tunggu artis yang tengah melatop dengan lagu SAYANG iaitu artis Indonesia tak lain tak bukan Ungu... Oyeaaaaa..
Eh lupa nak gitaw bila anugerah ni berlangsung. Here we go..
Date : 1 December 2012
Venue : Kuching Integrated Recreational Centre, Sarawak
Time. : 8.00 pm
aha, amacam, uolls ingin nak pergi tak? Ok ada masa lagi nak dapat tiket free ni. Cara senang giler. Ok uolls g jer Roadshow ERA di Borneo Convention Centre pada 20 december ni dari 10 pagi hingga 9 malam. Kat sana nanti uolls akan jumpa skuad ERA dan boleh lah dapat free tiket dengan setiap pembelian new pack atau tambah nilai sebanyak RM30.
Uolls kena pergi cepat-cepat tau sebab tiket ni based in first come first serve kerana tiket hanya limited kepada 130 pelanggan xpax, u.o.x dan s. o.x terawal sahaja. So cepat jangan lepaskan peluang.
Camner nak ambik tiket? Ala senang jer, dah dapat tiket tu nanti, uolls akan diberi tiket tersebut time tu jugak. Bagi yang tak sempat tiket free tersebut, uolls boleh datang jer malam 1 disember tu nanti dan kat sana nanti uolls boleh cari booth Xpax dan cepat-cepat tambah nilai sebanyak RM20 untuk melayakkan anda mendapat sepasang tiket Xpax Zone atau tambah nilai sebanyak RM10 dan sekali gus melayakkan anda memenangi sepasang Meet & Greet tiket.
Senang giler kan nak dapat free tiket. So uolls apa lagi. Cepat-cepat serbu skuad era atau booth xpax. Rugi tak pergi event ni sebab ACBE 2012 menjanjikan persembahan yang semuanya umphhhhhh.
Eiwww, tak sabarnya nak jumpa personally pasha ungu ni.. So apa lagi cepattttt weh jangan gigit jari sudah la tengok aku dapat bergambar dengan artis top nanti. yawwww.
- Posted using BlogPress from my iPad


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign