Pages

|The Comrades|

10 May 2013

Bloggers@Kaul


Yay!! Tengok nama atas tu. Perasan tak perasan tak? Pergh vangga lettew kan padahal dapat no. 3 jew kan. Biasalah siapa tak vangga kan walaupun dapat tempat ketiga je. Siapa nak bagi hadiah free je kan kat kite walaupun sikit je kan. 

Paling best bila kita as a blogger ni kan diberi penghormatan dapat menang benda cam gini. Memang double triple la kan kembang hidung. Disebabkan ini jugak la semangat nak kembali aktif berblogging semakin berkobar- kobar dan berjanji nak berblogging secara siyes *ehem sambil kenyit mata kat orang tepi*

Ok nak bangga sekali lagi...  Skroll cepat- cepat ke bawah...



^^

^^

^^

^^

^^

^^

^^

Yays!!

Sila jeles uolls! HAHAHA. Ni yang tahun lepas punya pun aku dapat tempat ketiga . Tahun 2011 aku dapat pertama. Tahun 2012 jatuh ke tempat ketiga sebab ada yang challenge lagi dahsyat. HAHA. Takpe kan persaingan sihat.Tahun 2011 aku dapat RM1000.

Kesemua hadiah yang aku dapat semua ada kenangan macam yang dapat RM1000 aku beli handphone baru. Hah rujuk entry ini ok. Dan pada tahun 2012 rezeki menyebelahi aku lagi bila dapat tempat ketiga dan memenangi RM700 dan juga untuk Pertandingan Menulis Esei Sempena Kaul ni. Hadiah kenangan tu aku tukar cover seat kereta. Sampai sekarang tiap kali masuk kereta terus automatik ingat, Hah cover seat ni aku beli guna duit menang. Kikiki hebat la sangat konon. Dan menang kali ini aku tengah pikir nak guna untuk apa lak duit itu kan. Kikiki. Tak banyak pun RM150 jew tapi bersyukur la kan at least ada. Siapa nak bagi je duit free banyak tu.

Mood tak sabar nak dapat hadiah ni. HEHEH murah rezeki bulan ni.

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign