Pages

|The Comrades|

14 November 2008

kaboomm

yaaa ..gud afternoon diary..

1st..one day left..mukah here i come..

2nd..too tired today...packing all my stuff ..i'm shocked..y my stuff tersgt bykk..huh...penat aku packing..i hv to packed all today coz this nite i'll outing..hahahhaa...tat y la i bersemangat..ahaks.

3rd.checking my name @ BRC office samada my name ada ke x next sem..thank God.nama ku ada..hushhh..kalau x der..terpksa la merayu2 berlutut2 minta kolej..hahaha..then antar kunci bilik gak coz esok kan saturday..ofis close..so need to pass up today la..nasib ada duplicate key(buh bisin)

4th
after packed my stuff..x da kerja lain..hugged my laptop & edit this pic..
truly...this is me okie..a lil bit serabut coz x sempat sikat my hair..thinking my love...naa..

p/s this is not farid kamil sweater okie..coz ada org tue comment macam sweater yg farid kamil pakai merempit..ouhh..ya ka??TIDAKKKKKKKKKK..ku bukan minah rempit despite i still used my ego S...hahhaa
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign