Pages

|The Comrades|

01 February 2010

Jawab Survey, dapat DUIT!!!

cik ngexz pegi blog tue mesti ada NUFFNANG kan, kalau tak pun INNITY..tue jer la yang fofular di mata cik ngexz.hurm..Hari ni cik ngexz nak kongsi satu lagi laman sosial untuk belia-belia di luar sana..maybe cik ngexz lambat nak post entry sal ni.ntah-ntah korang dah basi ngan laman ni kan.tapi baca jer la.sapa yang tak nak baca blh close window ni keyh.






APA YANG KORANG PERLU TAHU PASAL YOUTHSAYS???

1)Youthsays merupakan salah satu laman perkongsian idea secara PERCUMA oleh remaja dan belia negara melalui forum, survey & aktiviti.

2)apa yang korang perlu tahu berkenaan dengan YOUTHSAYS ni, laman ini digerakkan oleh team Youth Malaysia.

3)Fokus utama mereka adalah belia di bawah 35 tahun.

4) Survey yang diberikan ada berbayar dan ada yang percuma.

5)apa yang cik ngexz maksudkan dengan berbayar disini adalah anda akan dibayar jika menjawab survey tersebut.

6)apa yang menarik minat cik ngexz untuk join YOUTHSAYS kerana bila kita beri pandangan jer, kita akan dibayar.bukan susah pun nak bagi pandangan kan.


7)malah bukan sekadar survey jer okie.selain meningkatkan earning selepas menjawab survey, ahli akan layak untuk turut serta dalam forum mereka yang dinamakan youth council.

8)satu lagi kelebihan YOUTHSAYS ni, bila cikngexz invite member lain join youthsays jer, cik ngexz akan dapat income . . Dengan menjemput kawan-kawan jer cik ngexz dah dapat income, apatah lagi bila time tue dorang ada bagi survey berbayar.makin berganda la dorang bayar cikngexz.hebatttt.

korang tengok jer berapa ratus ribu orang dah join YOUTHSAYS.191,365 orang beb..banyak tuh.

PERLU DIINGATKAN YOUTHSAYS BUKAN TEMPAT UNTUK MENJANA DUIT TETAPI TEMPAT UNTUK BERKONGSI IDEA & PENGETAHUAN DAN PADA YANG SAMA KITA DIBERI GANJARAN KERANA KESUDIAN KITA MENYERTAI YOUTHSAYS.**lepas ni harap takder lagi orang salah paham @salah baca berkenaan dengan YOUTHSAYS okie!!** baca dulu btol2 kat atas tuh..



ni pulak earning yang cik ngexz dapat selama join youthsays, actually cik ngexz baru jer join YOUTHSAYS.so dah dapat earning banyak tu kan.**walaupun bagi korang ciput jerk**ok la tue nak tampung idup..wakakkaa

nak join ni senang jer.korang juz SIGN UP jer, then korang completekan semua butir peribadi korang.harus diingatkan korang perlu meletakkan nama, IC number, emel & no Hp yang betol kerana untuk memudahkan proses pembayaran kelak. sebaik saja korang selesai completekan butir diri korang, korang akan disuruh menjawab survey yang sedia ada kat situ yang mempunyai nilai bayaran sendiri. cik ngexz nak gtau korang, memang tak rugi join YOUTHSAYS kerana uolls bukan saja dapat earning., tapi korang dapat berkongsi maklumat dengan member-member lain.

klik sini nak join k YOUTHSAYS

p/s aper-aper pertanyaan@ ketidakfahaman tentang YOUTHSAYS, tinggalkan komen korang dibawah k.


Terima Kasih

11 comments:

Ur Other Half said...

aku sokong..!!yehaaaa..

Unknown said...

yeshh..jom bikin havoc aie

Hajib said...

yeaa... apa kata surveyyyy!! :)

Unknown said...

@hajib: katakan tidak kepada rokok..hahhaa

Lavanya said...

ya its nice post.... thanks.....

zulhilmi tempoyak said...

konfem rmai ek...
xde kwn yg knl camne...
huhu

Unknown said...

@lavanya: ur most welkam..join la

@zulhilmi: a'ah mmg ramai..nnt dr situ la awk berknln ngan member dlm tuh..nak join click jer link yang aku dh letak tuh

Era said...

ye ke? utk ape ni?

Unknown said...

@nemo: utk jwb survey

snid73 said...

huhuhu...dah terlebih umur...

aida said...

ys.. hehehe
da lame join..

lebih pada forum sbnrnya..
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign