Pages

|The Comrades|

20 August 2010

Limited Edition Phone Socks By DIGI | Ngexz


Wow menarik my attention ini iklan kan. " Limited edition Phone Socks By DIGI".Awesome..Ok straight to the point jer la. Sebenarnya ni contest yang telah bertempek di dalam lama sesawang Nuffnang. So aku apa lagi. Terus jer grab. Mana taw dapatkan. COntest ni very da easy okie!!

"Why I want the limited edition phone sock"

Woah bukan main lagi tajuk kan. Itu title kenapa aku mengidam phone sock blackberry tuh. Uolls rasa aku ada Blackberry ke ni. Ehem.. Non ada la weh. Aku baru empunya Sony Ericsson P1i aje la. Belom teringin nak empunya Blackberry. Sebenarnya bukan belum teringin. Tapi belum ada bajet!!. Opss kantoi pulak..

Tapi kalau belom ada kenapa gatal- gatal nak join contest ni kan. Kenapa? Tak boleh ke? Aku join sebab nak bagi phone sock yang aku menang tue nanti kat perempuan ni la sebab sekarang dia tengah penuhkan tabung nuffnang dia untuk beli blackberry. So walaupun belum beli Blackberry, tak salah la prepare dulu phone sock. HAHA. baru bersemangat dia nak penuhkan. Perempuan tue merangkap adik aku yang giler syok kat Blackberry. Angau ape budak tuh. Huh!! Tak paham aku. Meroyan kot.

Walaupun dah masuk minggu ketiga peraduan ni, aku gigih gak nak try kan. Sambil tue aku boleh gak promote kat blogger lain yang dah ada Blackberry tue. HAHA. Sunggu comel itu phone sock weh. Tak caya cuba skodeng sini..Harap- harap la dapat kan. Kalau dapat kira Nuffnang bagi aku hadiah hari jadi yang ke 23 aku la ni kan (16 September).

Bagi jerla wahai Nuffnang ku sayangggggg

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign