Pages

|The Comrades|

04 August 2010

The Very Sporting Mom, Mak Khairuddin | Ngexz

Munink uolls. Woah pepagi lagi ngexz dah merajinkan diri blogwalking g umah member yang lama tak dijenguk. Sori k uolls ngexz tak balas jejak uolls. tapi ngexz nak ucap beriban-riban makseh ni sebab sudi gak jenguk umah ngexz walaupun bersawang hah.

Ok dalam kesibukan ngexz blogwalking pagi ni, umah sis dahlia merupakan rumah yang tak pernah tertinggal untuk ngexz jejaki. Nak tau kenapa? Sebab ngexz nak tengok kalau-kalau ada entry terbaru yang sis dahlia publish. Dan tekaan ngexz tepat sekali bila entry yang paling atas ngexz nampak ada post yang sangat menarik. So ngexz berbesar hati nak share kat uolls gak k.

Uolls tahu ke pasal Mak Mohd Khairuddin ni? Ntah- ntah ngexz yang baru taw kan. Lambat pick up ngexz ni kan. Ala takpe la lambat pun lambat la. Lepas tengok video Mak Khairuddin ni dalam blog sis dahlia, ngexz tersangat la terhibur taw. Bukan setakat satu episod malah 3 episod mak dia buat semata-mata untuk anak dia taw.

Episod 1



Episod 2





Episod 3





Woah bertuah dapat mak sporting gini kan. Mak yang celik IT lagi tue sampai sempat nak sampaikan nasihat suruh jimat duit lagi. Dan siapakah pemuda yang bernama Mohd Khairuddin? Lepas ni memang meletup la Mak Khairuddin ni kan sebab dari apa yang ngexz tahu video ni memang tengah tercanang di dalam Youtube dan Nuffnang, malah kat Youthsays pun ada iklan gini. Ngexz pikir maybe makcik ni ada kaitan ngan iklan yang berkenaan dengan cara menjimatkan duit.

Mesti duit makcik ni beriban-riban sampaikan banyak tempat pengiklan dia iklankan. Ataupun makcik ni dibayar untuk membuat iklan gini. Apa-apa pun kita tunggu dan lihat next episod k

Uolls layan jew video- video ni. Memang lawak pun ada sebab muka makcik ni sangat comel. Huhu.

p/s Lepas ni dengan anak- anak dia pun glamour kan.
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign