Pages

|The Comrades|

19 October 2010

Ini olang bikin gua panas wor| Ngexz

Haiya, manyak panas ini ali owh. Hati pun manyak panas. Aiya susah la ini macam wor. Lain lu cakap, lain lagi ali lain lu cakap. Apa barang ni. Lu manyak tipoo wor. Lu suda amik duit, then barang lambat sampai wor. Ini macam bikin gua susah manyak lama tunggu.

Amacam, boleh blah tak ayat-ayat tue atau masih bernada lembut? Adoi macam nak cakap bahasa atas tue jer kat bawah ni tapi takot uolls tak paham nanti. HAHA. Ok, meh aku jelaskan kenapa aku bengang giler. Ni semua pasal satu photo centre tempat aku bergambar studio sempena konvokesyen aku hari tu la. Nak aku gitaw naka photo centre tue ke? Tak yah la k, takot tak ada orang datang nanti kedai tu.

Actually macam ni. Aku kan konvo 10 Oktober hari tue dan sidang aku sebelah petang. Aku g la ambik photo studio sebelah pagi sebab takot sebelah petang ramai lagi yang nak ambik. So deal la dengan dorang ni semua. Tanya dapat amek keesokkan harinya ke tak. Dorang gitaw tak dapat. So, aku prefer pos laju la sebab malas nak ulang alik dah. Masalahnya, aku tak tanya pun bila boleh pos, dorang sendiri janji nak poskan hari Isnin bersamaan dengan 11 Oktober okie!!.

11 Oktober tak call lagi sebab fikir dorang memang dah poskan, so call la hari rabu selepas tue sebab tengok tak datang-datang pulak barang yang dipos padahal pos laju then padahal sama area situ jer kan. Paling lama pun 2 hari kalo abang posmen bercuti**erm**

Sabtu lepas call dorang nak gitaw nak g ambik sendiri kat ofis dorang, dorang kata boleh ambil, then sampai jer kat depan pintu ofis dorang, call dorang lagi, dorang cakap apa.... Dorang cakap "sudah pos hari jumaat itu worr" WTF la kan dorang ni. Geram giler aku dengan dorang. Banyak giler alasan dorang bagi. Kata belum edit la, belum pos la. Mangkuk betul la. Kiroro pun macam dah bengang dorang sampai ke hari ini aku & kiroro call dorang. Aku call lain, Kiroro call dorang jawab lain lagi. Aiya mana satu betul ni. Nak ambil duit kita cepat jer dorang kan, tapi service macam vaviiiii

Esok aku nak call dorang balik nak tanya no parcel sebab dorang janji nak poskan esok. Kalo dorang gagal bagi no parcel, alamatnya dorang memang belom pos la tue kan. Mana aku tak bengang weh, bila janji mula sedap jer dengan kan, then sampai kita nak perlukan cepat benda tue, dorang lengahkan lagi. Go to Hell la vavi.. kalo aku taw haram aku nak photoshoot tempat korang ...

p/s fuhhh.. pedas giler entry aku ni.. so takdo sajian gambar ookieee

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign