Pages

|The Comrades|

17 October 2010

Ex boleh jadi Kawan Ke? | Ngexz

Zasssss... Amacam melatop tak aku punya title atas tu. Lama gak nak pikir title yang sesuwei untuk entry aku kali ini. Time boring gini memang rajin jer jari jemariku menaip. Bak kata orang menaip ikut gerak jari, tapi tak tau ada maksud ke tak yang aku taip, ada ke tak orang baca kan.. Lantak la kan. Asal aku puasssssss

Aha, so macam mana uolls rasa? Boleh jadi kamceng ke bekas kekasih uolls dulu. Kalo aku? Camner ek? tak boleh lah weh, memang HARAM nak mengatakan boleh. Kenapa? Jangan la tanya kenapa. Malu nyahhhh.. Ok ni reason aku k.

1.Yer la kang kalo kawan balik, mana tau cinta lama berputik kembali kan. Kang gigit jari kekasih baru uolls.HAHAHA. Itu reason aku la kan.

2. Mana tahu si ex ni ada sebab tertentu nak buat kat aku kan then dia eksyen la jadi kawan aku. Mana tahu ada plan jahat dia nak wat kat aku. So better jangan la. Negatif thinkin okiee!!

3. Malas nak kenang masa lampau kan. Buat apa nak rujuk semula ngan dia. Sapa suruh tinggalkan dulu kan. Sekarang baru nyesal. Maybe dia jeles tengok kebahagiaan uolls, then berusaha nak musnahkan dengan cara kawan balik dengan U. Hah.. ada berani tak statment aku. Dont try la..

4. Dah dia pernah bercinta dengan ko dulu, ko sanggup ke nak jadikan dia kawan balik after ko dah break dengan dia? Hah ask urself. Aku?? Nononono...

5. Memang aku tak nak la weh, nak jawab apa lagi..haha

Yezaa...tue la reason aku kan. specific tak. Lantak la specific ke tak yang penting tue jawapan aku. Kiroro camner? Dia gitaw tak boleh nak kawan balik takut cinta berputik kembali.HAHa boleh blah jer jawapan gitu kan

Ni separuh dari komen kengkawan yang aku post kat facebook. Apa-apa pun tiap orang berlainan reason kan..





Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign