Pages

|The Comrades|

13 October 2010

Kechiwaaaaa |Ngexz



urghh lagi entry berkenaan hari bersejarah aku babe. Bila nengok siling, mesti kechiwa menebal giler. Pekehe nih? Yo la kan, bak kata orang bila perkara tue cuma sekali jer berlaku lam hidup kita, kita HARUS memanfaatkan sepenuhnya.

Maka, sampai ke hari ni aku masih kechiwa sebab takdo amek banyak-banyak gambar time konvokesyen aku ari tuh. Waklu jer bunyikan.. Ingatkan apa tadi. Yer la member-member lain semua amek beratus-ratus snap gambar, aku??? Walaupun kiroro dah gitaw punya gedabak banyak aku amek gambar tapi masih cakap sikit. Betoi apo sikit la babe.

Mana taknyer aku kechiwa. Aku tak amek pun picta aku pakai jubah depan pintu gerbang UNIMAS. Penting tue sebab tue impian aku 3 tahun blajor sana babe. Aku tak amek picta aku kat fakulti kesayangan aku pun. Malah aku juga tak amek picta gedik aku kat CAIS a.k.a library canggih aku. Naaa..Sapa tak kechiwa kan babe.

Dah la tak dapot amek picta semua satu geng mafia aku sekaligus. Sebab? Sebab masing-masing hilang entah kemana. Kuar sajork dari dewan konvo, terus memasing bawa haluan masing-masing kan. Jumpa family la, pakwe/makwe la/ member ler..Sebab tue la tak jumpa batang idong lagi.

Lagi satu paling aku kesalkan bila kerugian tak bawa henpon mahupun kamera masuk dewan konvo. Bukan apa babe. Pekeliling Pendaftar dah tulis semua peraturan semasa konvo yang mana salah satunya DILARANG MEMBAWA KAMERA/HANDPHONE/HANDBAG KE DALAM DEWAN KONVOKESYEN.Aku ape lagi, terus skema tak bawa semua tue sampai putus perhubungan sekejap dengan dunia luar. Nengok-nengok member aku yang lain giler gedabak main snap gambar time Naib Canselor bagi ucapan. Siap flash lagi dorang pasang. Hah hamek korang. Aku? Dok tercangok tanpa sekeping picta pun time dok dalam dewan. Uhhh..

Tapi semua tue tak perlu diingatkan lagi kan. Asalaku dah selamat grad.Ok apa tue. hahaha.
Tunggu picta studio aku kuar je lagi ni.



p/s kiroro nampak Alex Raja Lawak hadir gak time sidang aku tue. Masuk dewan konvo lagi tue. Dia datang nengok sapa erk? Awek dia ke, adik dia ke? Ntah la kan. Tak sempat nak tanya.HAHA

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign