Pages

|The Comrades|

25 December 2010

Aku Blogger Sarawak

Kali ni nak join sahabat blogger dah. Time usha blog eqa tadi aku tertarik nak join sahabat blogger yang dianjurkan oleh blog pilihan malaysia. Korang amacam? Ada minat, tertarik ke nak join? Sahabat Blogger ni bertujuan nak mengumpulkan semua blogger- blogger setiap negeri dan pada masa yang sama dapat berkenalan dengan blogger sesama negeri. Mana tahu sebelum ni korang memang dah lama kenal blogger lain tapi tak tahu pun yang sebenarnya korang satu negeri. Ahaks!!

Bagaimana nak join? Meh aku tunjukkan link untuk korang yang berminat. Meh klik kat bawah

**Link ke blog penganjur**
http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2010/12/kategori-sahabat-blogger-mengikut.html

**Nama**
Korang nak nama betul ke nama glamer dulu? Ok aku bagi nama glamer dulu la k. Nama glamer panggil jer Datin Sri. HAHAHA. gurau jer la nyampah jer nak dipanggil gitu kan. Panggil aku Ley jer k. Nak panggil ngexz pun leh gak bagi yang dah terlebih biasa panggil aku gitu. Nama betul aku Ledia. Hah ni nama dalam IC okiee.

**Status**
Aku ni belum berkahwin. Single but not available lagi okie!! Oledy taken oleh Kiroro sudaaa

**Cara Hubungi**
Cara nak hubungi aku very the senang okie. Aku ada facebook(saia ledia), twitter (edz_princess@yahoo.co.uk) & ym(personwifnoname@yahoo.co,) je. Skype dah lupa id. Kalo nak hubungi aku melalui emel pun ok gak (edz_princess@yahoo.co.uk)

**Daerah Jajahan**
Auww daerah jajahan. Macam penjajah je korang ni kan kata daerah jajahan. HAHAHA. trauma aku. Ok Aku stay kat daerah Mukah. Very da kecil daerah tapi ke arah pembangunan gitu okie.

** Tempat Tinggal**
Aku stay kat kampung Sesok okie. Kalo dari bandar Mukah ambil masa 15min macam gitu jer nak ke rumah aku. Nak g umah aku mesti la informkan aku dulu. Yer la mana taw takut aku non ada kat umah

** Apa yang menarik di tempat aku**
Yang menarik di tempat aku? Hurm.. Actually takde yang menarik sangat la cuma kalo sebut jer Mukah mesti orang akan ingat Pesta Kaul. Apa itu Pesta Kaul?? Time Pesta ni la bandar Mukah memang dibanjiri pelancong-pelancong tak kira dari dalam@luar negara. Best gilerr... Hah, kalo nak tahu apa itu pesta kaul, kontek jer aku melalui alamat yang aku bagi kat atas k (fb, twitter, ym@emel). Kat kampung aku juga fames dengan ulat mulong. Diorang kata ulat mulong sedap. Lemak berkrim, Tapi aku tak pandai makan okie. Korang nak try? Datang la sini. Yang paling menarik tertarik lagi kat umah aku ada banyak arnab tau. Rugi tak datang sini. HAHAHAHA


Ehs dah abis yer aku nak celotehkan kat sini. Amacam? Kenal aku tak? Atau mula nak mengenal aku. Eh aku lupa nak kasi tunjuk kat korang arnab cute aku. Kang korang cakap aku tipu umah aku takdo arnab.hahaha

notatangan: ntah bila la arnab aku nak pegnen ni
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign