Pages

|The Comrades|

30 December 2010

Khairul Fahmi Che Mat Sudah Berpunya Dowh




Auw.. Amacam tekak korang hari ini? Dah tak sakit lagi ke? Ke terus hilang sora tue. Hari ni aku dengan gagahnya bertemu Mr Google untuk menyelongkar latar belakang hero malaya. Sapa lagi kalo bukan goalkepper terbaek Malaya Khairul Fahmi Che Mat.

Aku tak nak popek panjang giler dah sebab aku dah tak sabo nak tunjuk kat korang awek Khairul Fahmi atau lebih dikenali sebagai Apek. Nama dia Elia. Pagi tadi aku sempat tengok Fafau menyelongkar blog kekasih hati Apek ni. Pergh memang berdesup blog awek dia pames. Korang nak tengok gak ke.. Tak perlu jer la. Alalala yo la yo la meh aku share kat korang.

Hah ni la muka awek si apek. Korang g la selongkar sendiri blog awek si apek ni k.Hah ni pulak Facebook Fan Club si Apek

Nama Apek ni memang terus naik mencanak selepas Malaysia menang Piala Suzuki AFF Cup. Kalo tak caya cuba korang check kat analisis google. Silap-silap artis Luna Maya pun kalah kena taw. HAHA.

Sedikit info tentang Apek. Dilahirkan di Kota Bharu, Kelantan pada 7 Januari 1989. Tahun ini Apek baru berusia 21 tahun. Apek mempunyai darah campuran Melayu + Cina. Apek adalah penjaga gol terbaik untuk Liga Super bagi tahun 2010. Apek tidak diturunkan untuk perlawanan peringkat kumpulan menentang Indonesia di mana Indonesia membelasah Malaysia 5-1.Kalau Apek diturunkan time ni mesti Malaysia tak kalah teruk kan.Tapi tak pe Malaysia kan dah menjulang Piala Suzuki.
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign