Pages

|The Comrades|

13 January 2011

Facebook Akan Ditutup?


Amacam tajuk kat atas tue? Ada goncang tak hati bila tahu facebook akan ditutup? Bagi pengguna tegar facebook maybe hati dorang akan rasa bergolek-golek jatuh kan. Yer la takde dah tempat untuk lepak-ing, tempat diari dorang(konon), tempat memecahkan rahsia musuhnya(ada taw), & banyak lagi la. Yang paling penting tempat dorang berkenal-kenalan ngan teman baru kan. Ok semua tue bukan masalah yang aku nak cita. Tapi aku nak cita berkenaan dengan khabar angin penutupan Facebook pada 15 Mac 2011 ni.Korang percaya tak? Sila la percaya okie!!

Sebenarnya Facebook tidak akan ditutup pada 15 Mac 2011. Semua tue merupakan berita palsu yang dibawa oleh Weeksly World New. Kalau tak caya hah tengok kat bawah ni!!

Ok, relaks semua okie, Jangan gelabah dulu. Walaupun semua orang tahu facebook sudah menjadi sebuah laman sosial yang paling popular, tapi kita semua ingat maybe suatu hari nanti perkara ni maybe akan betul berlaku kan.

Ok sebenarnya khabar angin yang dibawa Weeksly World New mengatakn bahawa pengasas laman sosial ni iaitu Mark Zuckerberg sedang menhadapi tekanan untuk terus mengurus laman sosial beliau. Ok mari ikuti temuramah melalui telefon bersama pengasas laman sosial ni.

" Facebook sudah diluar kawalan saya dan tekanan menguruskan syarikat ini telah menganggu hidup saya.Saya perlu hentikannya untuk mengelakkan tekanan ini," jelas Zuckberg pada satu sidang luar di pejabatnya di Palo Anto.


Hah, korang rasa macam mana? Betul ke tak facebook akan ditutup kelak? Meskipun 15 Mac ni facebook tidak akan ditutup, maybe suatu hari kelak laman sosial ni maybe akan ditutup juga akhirnya.

Aku bukan pengguna tegar facebook tidak akan merasa kehilangannya, tapi ANDA macam mana? Ada rasa dunia korang akan gelap gelita tak bila ketiadaan FACEBOOK? HAH, so aku tak kisah la Aiman. HAHA

notatangan: Maybe Friendster akan popular kembali kan.

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign