Pages

|The Comrades|

05 February 2011

Takpe ke Kalau tak pakai antivirus?



Wow!Lama beno tak menaip ni kan.Seakan-akan nak kaku jer jemari kiut aku ni.Auww.. Ahaa! Berbalik kat tajuk di atas korang rasa apa? Rasa oren or strawberi? Aku rasa macam nak ketawa besar jew.

Sebenarnya time cek akaun nuffnang ni aku tengok la keywords yang hot visitors aku search kat teratak aku ni aku tersangat la teruja bila melihat satu keyword yang agak blink-blink di mata aku kan.
**TAKPE KE KALAU TAK PAKAI AINTIVIRUS?**

Ntah gerangan sapa ka yang search keyword tue kan. Ehem, aku nak kata perlu pakai ke tak perlu pakai ni , aku bukannya arif sangat hal-hal komputer ni. Hal menjahanamkan komputer pandai la aku. HAHA. Jom kita tanya yang pakar komputer. Amacam? Penting ke letak antivirus.HAHA

Cekidauttttt

notatangan: malas beno rasanya nak update
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign