Pages

|The Comrades|

22 February 2011

Isteri Baru Ketua Menteri

Yewss!!

Aku tak nak cakap memanjang dah okie, better uolls layan jer gambar yang aku share sini. Walaupun cita ni dah basi, aku tatap jugak mahu hu ha hu ha kan kat uolls. Sebabnya, aku terpikat giler dengan hidung mancung isteri baru ketua menteri kami ni. Tatap malatop i told u weh.

Walaupun time tue hujan rahmat turun, orang kampung memang ramai giler datang. Uolls tahu kenapa? Sebab over excited nak tengok isteri baru Ketua Menteri Sarawak ni. Rugi uolls nawww.


Hah tengok, tak rugi aku depan- depan ngan Datin Seri ni kan. Memang tak rugi lah.Umphh!!


Uolls tengok la betapa mesranya dorang kan. Auww. Caya la. Apa-apa pun muka Datin Seri memang muka original gitu dowh. Apa kata orang tue???

Nasib baik sudi tengok camera cikai aku kan.Uolls cuba teka dorang tengok apa sebenarnya ni? Ni la yang dorang tengok...

Hah!! Ni la yang mereka tengok ni. Perlumbaan racing enjin pam ngan enjin sepit. Eh betul ke idok aku cakap ni.Aku cuma menengokkan ajork. HAHA.

orait. Stop here.kebas tangan aku


notatangan: perasan tak entry kali ni terlalu banyak gambar. intenet laju dowh!!



Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign