Pages

|The Comrades|

22 July 2011

30 days challenge!

Day 04- A habit that you wish you didn’t have

Auwww ni paling malu nak publish kat uolls ni.HAHa. Apa kata aku main tipo jer ngan uolls? Boleh? Adeh adeh mana boleh gitu kan. Kang tak aci la pulak challenges ni.

Habit yang aku tak ingin giler nak punyai of coz la moody kan. Aku ni cepat giler moody. Kalau moody mula la orang yang rapat ngan aku kena tempias terutama encik kiroro tue. Dia memang selalu kena tempias dush² ngan aku walaupun takde kena mengena ngan dia. Kasihan dia kan! Nasib baik la encik kiroro aku tue jenis yang penyabar sikit. kalau yang jenis macam aku ni non ada kesabaran, mati kesedihan la aku kena tinggal encik kiroro bertahun lama dah.

Aku ni kan pompuan, so tiap bulan mesti la ada mood moody dier kan. Uolls pepaham la maksud aku tue. Ala, bila nak piyed mula la moody aku tue datang kembali. Uolls ni slow la pick up. HEHE

Uolls camner? Ada habit camgini gak ke? Mustahil takde kan

Nak tengok entry lain pasal 30 days challenge ni uolls leh skodeng sini k

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself
Day 02- The meaning behind your Blog name
Day 03- A picture of you and your friends

notatangan: meleleh jer hingus ni. dasar budak hingusan

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign