Pages

|The Comrades|

28 July 2011

Pelengkap hidupku

Tetiba mood fall in love datang kembali bila dengar lagu ni. Paling tak boleh blah sebelum ni tak pernah pun dengar lagu ni. Pergh, ingatkan tak best, tapi sekali dengar terus rasa macam nak kawen dengan anak raja.Phewww, pelengkap hidupku. Yang paling penting lirik tak boleh nak menandingi mana² lagu lain. HAHAHA, tercabar la penulis lirik lepas ni.

Sebenarnya lagu tue enckik kiroro yang kasi kat aku. Aternya, lagu khas buatmu. Adeh jiwang kan pakcik ni <blink> sila jangan muntah depan aku</blink>. Ala sekali sekala apa salahnya.

Yang paling best lagu ni lirik betul² menginsafkan diri aku bhai. Yer la.. Duhal ada gak yang ikhlas menyayangi & memerlukan aku ni kan. Sapa la aku ni bhaiiii. Penyanyi memang la aku tak pernah dengar.Eren & Romi. Maybe anggota kangen band kot. Aku ni mana la nak kenal sangat dorang ni. Sangat kolot aku kan

Antara lirik² lagu ni ada la sikit cam gini ek

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

Hah camner uolls? Ada cair tak hati bila hayati bait² lagu ni betol². Uolls search jer kay YOUTUBE kalau nak dengar lagu ni. Kemalasan aku dah datang dah nak upload kat sini. SOrry yer

notatangan: Eh, no boundries lak


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign