Pages

|The Comrades|

17 August 2011

Contest Cik Sepet sempena Hari Raya

----> Ini entry sticky mode. Scroll down untuk lihat entry terbaru <-----

Eww, dari hari tue dah dok usha² nak join contest sepet ni. Tapi tangan bukan main malas nak menaip. Nah amek ko hari ini aku over rajin nak menaip. Ko ado? HAHA. Orait aku nak mewar² kan uolls ni yang sepet ada anjurkan satu contest kat blogshop dia ni taw. Rugi sapa tak join sebab hadiah menarik giler vaveng. Syarat nak join pun senang giler.

Saya sudah mengikuti syarat contest.. yezaaa

1. Jadi FOLLOWER kat sepet shop ------> Aku dah lama jadi follower dia. Buktinya…

follower

Kalau tak caya lagi ni satu lagi bukti

cats

2. “ Saya mahu menang kerana saya tersangat la fall in lurve dengan hadiah pertama walaupun peluang untuk mendapat LIKE yang banyak amat la tipis. Tapi saya tetap jugak mahu menerai menjoinkan diri. Boleh ke gitu? HAHA. Ok, siyes k. Saya mahu menang sebab saya nak hadiah birthday saya yang kali ni Sepet yang bagi walaupun sebulan lagi iaitu 16 September nanti. Bole la bole la. -----> DONE

3. Hantar link entry contest kat link contest SAHAJA.----> DONE

4. Blog wajib ada button LIKE Facebook sebab entry paling banyak like dia akan jadi pemenang. So uolls rajin² la Like entry saya k.. Plishhh ----> DONE

Huh.. Habis dah syarat² aku follow. Lepas ni aku nak mohon jasa baik uolls, tolong² la kasi aku menang kali ni k. Lop u uolls ketat²

DSC09369

Aku terlampau berkenan dengan beg yang ini…. Tulunnn..

-Sekian


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign