Pages

|The Comrades|

17 August 2011

-Entry Sambungan-

Aku ada gitaw kan yang interview aku hari tue last minit dipostponed. Huh memang macam nak melatop situ jer aku time tue bila tahu postponed. Aku dah excited giler datang awal kat tempat tue, last² dia gitaw interview postponed.

Mana taknyer, dorang just emel jer kat aku berkenaan dengan penundaan temuduga. Mana aku nak check emel time tue, bukan aku online 24 jam. Apa salah call jer aku gitaw kan. Huh bikin aku choncheng jer kan.

Dah la aku dok prepare bebeno nak g temuduga ni, nengok² tunda. Dah lak tue kena sound dak pak gat kat pintu masuk gak sebab tak amek pas pelawat. Huh, makin hangin jer aku. Mana la aku ngan kiroro tahu kan yang perlu guna pas masuk. Dah dorang tak tahan dulu time kite masuk. Aper da.

Banyak giler benda rugi. Cuti aku pun burn jer 3 hari macam takde hasil. Tapi takpe gak dapat jumpa kiroro. Kiroro lak terpaksa membakarkan cutinya 2 hari gara² nak hantar aku. Dah la dia susah giler nak mintak cuti dengan bos dia yang macam chongcheng tue. Nasib guna alasan kukuh. HAHAHA


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign