Pages

|The Comrades|

04 August 2011

Day 17- Someone you would want to lives with for the whole days and why

Adeh aper la wujudkan soklan camgini..Takkan tak tahu lagi jawapan cik ngexz ni kan. Ce teka ce teka sapa someone tuh….

^^

^^

^^

Tadaaaaaaaaa

^^

^^

ENCIK KIRORO la

Why??

  • Dia yang sudi nak terima aku yang tak secantik mana and tak sesempurna macam orang lain even sumtimes kiroro ni salu jer gitaw dia takde kelebihan, kesempurnaan, etc la
  • BUT, for me, he is very special from others guys yang aku pernah kenal. Walaupun kadang perangai kiroro ni buat aku fedup jer** fedup sayang jer tue** HAHAHA
  • Sangat la penyabar and toleransi bhai… Susah nak cari lelaki yang camgini sekarang kan. Salunya perempuan yang bersabar. Tahu jer uolls aku ni jenis yang cmner, aku ni cepat marah, melenting and paling worst orang yang cepat BUHSAN. Kiroro lak lebih penyabar and yang selalu terima jer kemarahan aku walaupun pahit mana. Kalau dia tak penyabar, memang dah lama melatop relationship ni kan. Kalo aku marah, dia akan sejukkan suasana. Kira macam jenis yang diam jer, tapi diam kat sini bukan jenis yang turut jer kata aku. Non ada weh…
  • Tue jer la.. Aku sebenar malas nak jaja kisah peribadi aku banyak-banyak dalam ni. Takot ada yang termuntah lak. Sikit-sikit boleh kan.

p54

Nak tengok previous entry berkenaan 30 days challenge klik jer sini


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign