Pages

|The Comrades|

04 August 2011

Isteri Kapten Singapura macam longkang bila kutuk Safee Ali & Amirulhadi MONYET!!

Macam hell jer bila nampak ada orang yang kutuk pemain kita kan. Agak hangin sikit bila nampak Isteri kepada Kapten Singapura ni tweet gambar 2 orang pemain Malaysia time melawan Singapura hari tue.

Siap kata buat bicycle kick macam monyet lak. Huh. Macam nak kena lempang jer kan perempuan ni

pix_gal0

Time ni la yang hidayah maksudkan tue. Tengok dia cakap

2 monkeys in the pitch!! Bicycle kick konon!! BOOOO

Tak cukup kata orang monyet, tapi siap BOO pulak kan.. Safee Ali dan Amirulhadi dan tahu pun pasal picta ni. Cuba baca apa kenyataan yang Safee Ali gitaw kat kita

“Saya cukup tersinggung dengan kata-kata isteri Shahril, apa lagi suaminya adalah antara sahabat saya yang turut beraksi di liga Indonesia. Malah Shahril juga meminta jersi saya selepas perlawanan tempoh hari sebagai tanda persahabatan kami, tetapi kenyataan isterinya amat menyinggung perasaan saya.” - Safee Sali

“Buat masa sekarang, kami belum memikirkan untuk sebarang tindakan undang-undang, tetapi cukup sekadar dia memohon maaf dan menyatakan kekesalannya kerana mengeluarkan kenyataan sedemikian serta berjanji untuk tidak mengulanginya pada masa depan" Safee Sali

Hah amek ko dorang tengah pikir nak amik tindakan. Kalau aku la takdenyer nak pikir 2 3 kali. Terus jer amik tindakan. Bukan setakat memalukan kita kan, tapi mencemarkan nama team Singapura jer. Free je nama team dorang kotor sebab mulut puaka perempuan ni

isteri shahril ishakNi la muka perempuan bermulut puaka ni. Muka cantik, tapi mulut macam longkang.Puiii.

Hah kan aku dah popek dah. Yer la aku kan penyokong team Harimau Malaya sekarang. Of coz la sakit hati giler bila dengar ada yang memperlekehkan team kesayangan kita kan.

p/s Berhati-hati dulu bila nak buat sesuatu tindakan. Hah kan dah kena publish satu malaya. Memalukan suami dia jer kan

notatangan: Pernah gitau ngan kiroro kite yang kite minat pemain berambut perang. Ewwww..Lariksssssssssss


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign