Pages

|The Comrades|

05 August 2011

I HATE DRAWING!!

** santek tak? percaya la BUKAN SAYA YANG LUKIS.HAHAHA**

Euwww, tajuk macam apa jer kat atas tue kan. Ape kejadahnya. Motip? Motip pe kebenda? ejeje. aku tak pernah gitaw lagi kan yang aku ni paling mencik bab² melukis ni. Aku sendiri pun tak tahu nape. Maybe aku tak minat kot ke arah nak berseni ni. Dulu bila cikgu suruh lukis pokok ke rumah ke aku la yang paling macam nak sembunyi dalam mangkuk tandas jer. Nak escape dari melukis la tue. Last2 terpaksa gak. Yang paling lawak bila cikgu siap gelak bila rumah yang aku lukis ada 3 tiang jer. Salu kita lukis mesti la 4 tiang kan. Cikgu siap tanya apesal rumah ni tempang dapat berdiri. Hell jer time tue kan. Aku pa lagi, sambil lap hingus aku explain la gitaw rumah orang bujang. HAHAHA.

Bila lukis rumah mesti ada matahari kat atas kan. Kalau tak pun kat tepi ada sawah padi siap ada padi tumbuh menguning. HAHA. Kadang macam best jer nengok lukisan member lain yang santek jer dari lukisan aku. Down jap kat situ. HAHAHA.

Bila masuk sekolah menengah aku paling takot dimasukkan atau termasuk dalam kelas seni. yer la nanti kerja kursus mesti ada yang lukis-lukis kan. Aku siap awal-awal pikir nak upah orang lukis. Nasib baik la aku masuk dalam kelas sains walaupun paksa rela macam dalam entri ni

Masa form 1 sampai form 3 kan wajib amik pendidikan seni. Tahu tak aku salu jer dapat markah paling rendah untuk subjek ni. Mana taknya, lukis meja pun aku tak pandai. Hell kan. Adeh!! Akibatnya sampai ke hari ni aku memang tak pernah kretip sampaikan header blog aku pun main tempek skati aku jer. Kat mata aku nampak santek jer, tapi kat mata uolls mesti santek lagi lukisan budak tadika kan. *tsk tsk*

-sekian- *saya malu*

notatangan: 30 days challenge macam tak berjalan dah

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign