Pages

|The Comrades|

27 October 2011

Then I got A damn

Huh, hari ni balik dari kerja memang terlalu malang. ……

^^

 

^^

 

^^

Hah

2011-10-26 18.39.44

Ni yang memberi malang kat aku. Masa otw balek keja kena sengat penyengat. Ingatkan benda alah apa yang mencium tangan kananku. Nengok2 binatang tuh. Damn kan.. Siap aku halau lagi baru dia blah. Huh.. Nasib tak terjatuh.

Nasib la aku ni tuff sikit kan. Tuff la sangat kan. Yer la redah jer balik umah walaupun sakit2. Kalau uolls hah camner? Memang sakit giler bhai. Dah penyengat yang besar. Dan sekarang aku nengok makin mengembang dan berdenyut2 jer kat tempat digigit. Maybe racun ada kat dalam lagi kot.

Ntah dapat ke idok aku tahan kesakitan ni. Sapa yang pernah mengalami mesti tahu camner sakit kan. Nasib baik la tak kena kat bahagian muka ke ape kan. Kalo tak mesti dak kembang semacam macam mata jepun.


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign