Pages

|The Comrades|

26 October 2011

Appreciate it!!

2011-10-25 14.14.52

Yesh!! Ada lagi kesinambungan aksesori angry birds kan. Almaklumlah kipas susah giler nak mati angry birds. HAHA. Paling suker giler giler bila ada orang memahami minat kita kan. So apa lagi, terus amek dengan hati yang berbunga2 gitu bila ada yang sanggup bagi free. Actually angry birds collection ni ofismate aku yang bagi. Datang2 jer meja tadi, tang ada jer kat atas meja. Ibarat macam suprise gitu lor.

Aku apa lagi dengan keeksaitedan lebih terus propa dalam facebook. Woah memang terus ada yang respon kat picta yang aku uplot. Ada la makhluk tuhan ni komen “minatang” ni untuk apa. Fuh minatang dia cakap kan. Bukan tue jer dia siap gitaw bendalah ni tak berguna langsung pun walaupun peminat angry birds. Lama2 masuk tongsampah la. Hah bunyi macam gitu ler.

Huh…macam nak membara jer aku dengar orang kata gitu. So aku balas la orang dah bagi free kita mesti la menghargaikan. Takkan nak masuk tongsampah. Maybe dia kot gitu. Tapi i bukan jenis macam u la bhai. Ker dia jeles kan. Eiww tak koser makkkk.. Tak kesah la yang penting.. ada haku kesah.. hahaha. Yang penting aku hepi bila orang tahu benda yang kita minat so sanggup bagi kat kita kan..

Like double triple


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign